"Chodźcie i zobaczcie..." J 1,39a

"Chodźcie i zobaczcie..." J 1,39a
"Chodźcie i zobaczcie..." J 1,39a

Życie jest wielkim darem Bożym,

jak chcesz je wykorzystać?

Pomyśl, Pomódl się i Podejmij decyzję!!!

bł. ks. Jakub Alberione

…wspieramy Cię naszą modlitwą i posługą…
UCZENNICE BOSKIEGO MISTRZA

sobota, 17 maja 2014

Modlitwa

"DO BOSKIEGO MISTRZA"
Mistrzu, Twoje życie wyznacza mi drogę; Twoja nauka utwierdza i rozjaśnia moje kroki; Twoja łaska mnie podtrzymuje i utwierdza w drodze do nieba. Ty jesteś doskonałym Mistrzem: dajesz uczniowi przykład, nauczasz i umacniasz go, aby Cię naśladował.

O Mistrzu, Ty masz słowa życia wiecznego, Ty, który oświecasz każdego człowieka i który jesteś samą Prawdą, zastąp Tobą samym mój umysł, moje myśli. Nie chcę rozumować w inny sposób, niż Ty nauczasz, ani osądzać inaczej niż według Twoich sądów, ani myśleć inaczej niż Ty, który jesteś fundamentalną Prawdą, daną mi przez Ojca: O Jezu Prawdo, żyj w moim umyśle.

O Mistrzu, Twoje życie staje się zasadą, drogą, jedyną, prawdziwą i nieomylną pewnością. Wszystko, począwszy od żłóbka, poprzez Nazaret i po Kalwarię wyznacza Bożą drogę miłości do Ojca, nieskończonej czystości, miłości do dusz, ofiary… Spraw, abym ją poznał. Spraw, abym zawsze stawiał moje kroki na Twoich śladach czystości, ubóstwa i posłuszeństwa. Każda inna droga jest szeroka… ale nie jest Twoja. Jezu, nie chcę znać i gardzę każdą inną drogą, która nie byłaby wyznaczona przez Ciebie. Pragnę tego, czego chcesz Ty: w miejsce mojej woli ustanów Twoją wolę. 

O Mistrzu, niech w moim sercu ukształtuje się Twoje serce. Niech miejsce mojej miłości do Boga, bliźniego i siebie samego zajmie Twoja miłość. Niech moje ludzkie i grzeszne życie zostanie zastąpione Twoim życiem Bożym, najczystszym, nadprzyrodzonym. „Ja jestem Życiem.” Oto więc, abyś Ty mógł wejść we mnie, poświecę całe moje zaangażowanie Komunii św., Mszy św., Nawiedzeniu Najświętszego Sakramentu, nabożeństwu do Twojej Męki. Niech to życie objawi się w uczynkach „ażeby życie Chrystusa objawiło się w was”, tak jak to było ze św. Pawłem: „żyje we mnie Chrystus”. Żyj we mnie, o Jezu Życie wieczne, życie w całej swej pełni.
Bł. ks. Jakub Alberione

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz